21 maj 2008

åhh nu är vi på g

Nu har vi då varit duktiga! :)
Idag har vi satt upp hyllplan i garderoberna i Painriche´s rum. Spjälsängen står bäddad och klar. Kläderna ligger vikta på plats i garderoben. Skulle tagit bilder på det hela, men eftersom S inte dragit elen än så finns det ingen lampa där inne, och bilderna blev väääldigt skumma.. Återkommer med detta.. Det är ju inte klart därinne än, men nu är det på väldigt god väg!!! Det känns verkligen toppen att ha kommit så här långt. Synd bara att allt ska ta så förbaskat lång tid, när man har en lat gubbe! :P
Så nu lilla älsklingen därinne, Nu kan du komma! Väskan är ju packad och klar.

Fick ett paket på posten idag. Har gått med i Nalle Puh´s Baby Bokklubb. Fick "Min första bok", en jättesöt fleecefilt, tofflor och en mobil. Görsött! T.o.m. Latmasken (S-mannen) tyckte det va fina grejer. Me too!
Söt bok för bebben...
Mjuk härlig fleccefilt

Åhh, har jag den sötaste svärmodern nånsin eller? Hon ringde här för en liten stund sen och va lite orolig. Jag vill inte direkt gå in på vad saken gäller här, men det har att göra med en viss persons beteende, och varför densamme beter sig som han/hon gör och varför han/hon brutit kontakten av för mig helt okända anledningar. Spela roll, sväris va iaf orolig för det. Och för hur det kändes för mig att gå över tiden och så. :) Dessutom så hade hon det störtjobbigt med att INTE ringa oss stup i kvarten för att höra hur det går med bebben. Skönt att hon bryr sig, och ger oss lite moderlig omsorg och kärlek.
-Nej Charlotta, det är inte så jag menar. Klart att du får höra av dig och fråga, men det finns vissa som tjatar om och om igen, det blir man less på!!! Det är skillnad på folk och folk! Och du vet ju vilken kategori du hamnar i!! Eller? :)

-Hihi Emma.. Snart kommer busen! Lugn bara. Moster ska allt få att göra sen :) Förresten är inte du den enda som längtar!
Nu är det inte långt kvar. Idag kändes det inte kul att ta magbilder :P
Gravid i vecka 40+5
Nu går det inte att sitta här längre, det trycker och spänner i magen, jag blir galen! Nån som inte vill att mamma ska sitta å blogga.... *hmm*
Puss puss mina vänner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska vi se om det blir nån kommentar då.. ;p

Såå fin mage! men nu vill vi allt se bebis! :)
Söt kjol du har föresten! =)

Kram, Johanna m familj

Unknown sa...

What´s happening?