03 maj 2008

Ingen anledning till panik

Japps.

Ormen ÄR lös! :-)

Nu är väskan packad! Eller nja, nästan allt iaf. Och Jaa Mica, gubben har fått rena underkläder nerpackat. Vi tänker så att vi slänger ner kläder till oss när det är så dags att åka in. Vi tror det blir luugnt då *hehe* Ingen idé att stressa.

Fick en liten chock när jag va på toa tidigare idag.. Det kom blod på pappret... *hmm* Blev lite orolig och ringde syrran A, som genast beordrade mig att ringa förlossningen. Där tog de det hela med ro, och konsulterade läkaren, som sa att vi kunde avvakta. Så länge jag och bebisen mår bra, utan större värkar så fanns det ingen anledning att åka in. Sköönt. Vill ju helst inte åka fram och tillbaka till förlossningen. Och det har inte kommit nåt mera blod heller, och Painriche sparkar och lever som vanligt, så det va säkert ingen fara. Jag är inte orolig iaf. Det hade ju dock vart lite kul om det hade vart på gång nu... *ler* Fast liite läskigt va det allt att ringa in till förlossningen... *ihh* Det bultade lite extra i hjärtat...
Så det är la egentligen inte så konstigt att jag fick ett tokryck och packade väskan redan nu ikväll. Det hade säkert dröjt ett par dagar till annars *haha*

Vet inte riktigt, men det känns lite skumt i magen idag iaf. Inte så att det gör mer ont än vanligt, men sparkarna är lite annorlunda. Intensivare. Och SD hugger mera.. Eller är det jag som inbillar mig? Önsketänkande? :-) Jaja, återstår att se. Ska ta och hoppa in i duschen sen, och försöka slappna av lite. Kanske lugnar sig då.

Ta det nu lugnt, och ingen panik mina vänner. Jag loovar att höra av mig om Painriche vill titta ut.

Puss & Kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötisen kommer ju komma den 12:e har jag sagt så du behöver inte oroa dig än... =P Love u. puss