09 maj 2008

No värk, but plenty of pain

Ytterligare en dag närmare förlossning.

Och ingen bebis i sikte, inte ens en endaste liten värk :P Bara en molnande konstig känsla i nedre delen av magen. Och så känns det som en nerv är i kläm i hela vänsterbenet, ända uppe från låret och ner i lilltån. Lite bubbel i magen, men det är la bara busen som rumstrerar misstänker jag. Vi va ute och gick en sväng nu jag och s-mannen, men det hjälpte föga mot mitt lustiga ben. Däremot så har jag fått lite mer ont i magen. Värkar? :) Haha det är ju sjukt, att man längtar efter att ha ont :) Men jag vill ha ut den här bebben NU!

Vi har vart i stan idag, jag och min darling. Han skulle till sjukan och ta lite blodprover. Lättare sagt än gjort. Han är ju svårstucken. 5 gånger fick de sticka innan de fick till det så att det kom blod i rören... Stackarn. Meen, jag belönade honom med en glass + att jag körde hem... *hihi* Sen va vi och käkade på en restaurang i stan, och vips-hej-hå så va det min gamla klasskompis som jobbade där... Kul! Jag gnäller ju alltid om att jag aldrig träffar nån gammal kompis. *ler* Kan inte klaga mera nu då.

När vi kom hem igen så dog både jag och S på varsin soffa.... Jag sov säkert 2 timmar (!) tills S & M kom och väckte mej... *ler* De hade med sig två presenter till PR. Två stycken jättesöta t-shirtar. Bild kommer... (som jag alltid brukar säga) Tack söta S &M!!! De va jättefina!
Och roliga...

Nu äre dax att slita sig. Orkar inte sitta mera.. Trött i ryggen, och ögonen.
Ta hand om er. KRAM

---Åhh--- höll på att alldeles GLÖMMA...
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SVÄRIS!!!!

Inga kommentarer: