07 maj 2008

Ready Or Not

Åhå...

"Barnmorskorna" nu ikväll va ju spännande... Med bara en vecka kvar nu till BF så kändes det ganska skumt att se det. "Tvingade" S-mannen att titta lite med.. Så att han är förberedd. Men han tycker det är liite obehagligt att se sånt där. Men det är nog lite som han sa, att det är nog lättare för mig, som gravid kvinna är nog lite mer förberedd, både hormonellt och psykiskt. Spelar ingen roll, bara han är redo när det är så dags.

Vi är inte klara med barnrummet ännu, idag har gubben spacklat på lite hål igen. Slipa imorron och sen måla. Jag är dessutom i princip klar med mina projekt nu! Bilder kommer. :)

Har hackapelittat ner rosorna idag med. :) Lite i alla fall. Så nu ser de lite mindre anskrämliga ut. Imorron fortsätter vi att attackera maskrosorna (som växer bättre än det mesta i blomsterväg i landen...)

. Nu ska jag återgå till mitt liv IRL.

Puss mina vänner. Glöm inte rösta..

Inga kommentarer: