25 maj 2008

Mors dag

Men inget firande här inte..

Tur för S-mannen kanske *ler* Neej då, jag klarar mig verkligen utan mors-dags-firande... låter så gammalt *hihi* Men Em tröstade mig med att det är ju bara ett år kvar tills nästa gång, och är ju Painriche ute... (hoppas hoppas iaf!) Nej det är ingen idé att stressa... Har nu haft ont av nån slags mensvärk sen igår morse. Och lite sammandragningar emellanåt. Provade att ta en Alvedon förut, men det hjälpte föga. Tror att det kan va ett bra tecken?? Usch, vill verkligen inte gå såhär hur länge som helst... Tröttsamt jue.. :( Men vad jag fattar det som så kan detta hålla i sig ett bra tag... Jösses, hur orkar man?




TUR att jag blev nerringd av M förut, som insisterade på att få komma hit på fika (njaa sååå värst svårövertalad va jag nog inte iof...) Men hon och Em kom hit, och hjälpte mig att baka en rabarberpaj (jaa idag igen men det är ju såå gott ju!) Sen kom E & A, så fikade vi tillsammans. Härligt med lite sällskap!! Vi har ju vart solo hela helgen jag och S-man, när E & A firade bröllopsdag, och M och Em va i Borås på utflykt... :) Såå tråkigt att gå hemma ensam, man inser vid såna här tillfällen hur gött det är att ha sina nära och kära - nära! Tycker såå mycket om Er ska ni veta!


Ja just det, innan de kom så va storebror här på visit innan han skulle vidare till jobbet. Kul, inte så ofta man träffar honom, förutom när det är fest *haha* och idag va han inte så stressad som han har en tendens till att vara heller :) Synd bara att jag blev störd i mitt filmtittande... Har börjat titta på "Stolthet och fördom" SÅÅÅ BRA!! Spelar ingen roll att jag sett den hundra gånger, kan se den hundra gånger till! Och S-mannen tyckte nog det va bra att jag tittade på Chick-Flick-Movie, så fick han Kvalitétstid med datorn! Bra för oss båda :)



Nej, nu får du allt ta och komma ut Painriche! Vi är mååånga som längtar efter dig, och som väntar på att få träffa dig! Känn ingen press... *hihi* men nu är vi less på att se den här tjocka bautamagen, som vaggar runt och är klumpig och orörlig! Kom ut!!! Mamma och pappa längtar såå efter dig!!



Men i den här farten så dröjer det la till nyår... Eller i värsta fall, nästa Mors Dag!



Sov gott mina vänner! Puss

Inga kommentarer: