15 maj 2008

No baby, but a pretty MOM!!

jahapp

15 maj idag då - The D-day! Men ingen bebis i sikte ännu :( Har sovit jättegott inatt, inte ens vart uppe å kissat. Förrens klockan vart typ 5 eller nåt. Och i magen är det lugna gatan. *hmm* kanske kanske att h*n förbereder sig för det som komma skall... *håller tummarna*

Idag kommer några av S-mannen kollegor på fika. S tror snarare det är en razzia... :) Han säger att det ska kolla så att han inte håller på med nåt bygge nu medans han är sjukskriven... *hihi* Men det gör han ju verkligen inte, barnrummet är ju inte ens färdigt än trots att det är BF idag!!!

åhåå, jag färgade håret igår. Så nu är jag snygg. Till förlossningen trodde S-man. Hmm nja, inte enbart därför precis men.. Okej då.. :) Meen som sagt, det tycks ju aldrig bli nån förlossning så det är ju lugnt :P (Jaaa jag är liiiiite less på att vara gravid!!! Bara LITE!)

Nu ska jag borsta händer och hår. Så jag blir snygg! :) Som om det nu skulle hjälpa med lite tandkräm och hårvax *hehe*

Kram mina vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. Vart har min lilla goa tjej tagit vägen, hon som skulle anlända idag?

Snygga planteringar du har gjort och sen måste jag bara säga att jag är mäktad imponerad av att ni har städat. Jag säger bara Well done! Det kan inte varit lätt med en sådan .... mage för dig Ida. Hihi...

Tavlorna var ju kanon tuffa, du är en riktig pysseltant du!

Ha det så gott så länge, vi väntar med förtjusning över den lilla. Jag hoppas att det blir en tjej!

/M som i Mica