19 maj 2008

Ho-hoooooooooo

Nu är det inte mycke kvar att göra i rummet, så om Painriche inte tänkt komma förrens det är klart så är det dags att tänka om!

Idag har vi snyggat till lite mera i barnrummet. Runt om i golvhöjd sitter numera golvlist. Runt fönster och dörrar pryder fönster- och dörrfoder. Över fönstret ståtar en gardinstång och under en fönsterbräda. Imorron ska vi sätta upp hyllor i garderoberna. Sen kan vi städa ur rummet och ä-n-t-l-i-g-e-n börja inreda!! S-mannen ska dra lite kabel bara så det finns lite mera uttag, och taklisten har vi inte köpt än, vi hittade inte den modellen vi skulle ha i rätt storlek. Så den kommer senare... Bara vi kan börja möblera så är jag väldigt nöjd!

Idag är det 4 dagars övertid. inte så kul -nej- men vad gör man? Försöker att inte tänka på det, och att inte bry mej om alla hundra frågor om bebisen kommit.. "Jomen just det, jag glömde berätta att vi fick barn i förra veckan. Ooops, jag glömde visst!!" Eller hur... :)

Huu snackar med lillasyrran i telefon - jobbigt att blogga! Måste kila.. :)

Puss å kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag drömde inatt att jag inredde ett rum.. Skumt. Drömmer om eran bebis med... Det är ju bara för att man längtar.:)
Kram din syster

Anonym sa...

Okej jag ska sluta fråga om du fått lilla bebben då.. hörs väl först när den pluppat ut då =P *gråter* Puss