18 maj 2008

Vad ska vi tro om detta då?

Är det på gång nu?

Blev vallad runt i skogen av min käre sambo för ett par timmar sen. Tror att det gjorde lite nytta. Fick SKITONT i magen och ryggen, och kände ganska snart ett relativt starkt tryck neråt underlivet och mot rumpan. Vet inte hur länge vi gick, säkert 30 minuter iaf, och så fort vi kom innanför dörren så sprang jag till toan, men icke. Inget nr 2 där inte... Sen dess har jag fortsatt ont i magen, som mensvärk eller magknip. Och emellanåt kommer det en förvärk (misstänker jag). Klockade de under en dryg timma, och de kommer oregelbundet, men ca 4 stycken per timma, och de varar i mellan 15 och 25 sekunder. Jag vet inte om det äntligen är på gång nu, vågar inte hoppas för mycket, men det är bara att avvakta och se hur det går. Ligger på ena soffan och tittar på film (passar på att blogga i pausen) Sen ska jag ta en dusch och sen försöka sova. Och hoppas hoppas att Painriche är redo att komma ut nu!!! Här finns en blivande mamma och pappa som lääängtar efter sitt lilla busfrö!

Vi får se vad jag har för nyheter nästa gång. Nu fortsätter filmen.
kram och godnatt!

Inga kommentarer: