11 maj 2008

Pool-cool

Plaskat som en anka...

Gissa om det va härligt att hoppa ner i poolen idag, när solen va som hetast och jag var som varmast?! S-mannen tyckte det va lite kallt, han satt och värmde sig med slangen, som fyllde poolen med drygt 40 gradigt vatten. Men i poolen va det runt 20 grader. Perfa. Synd bara att det blåste lite väl mycket, vindskydd vore nog ingen dum investering. Men jag vet vad jag ska göra resten av sommaren iaf. Gött.

Idag har vart en ganska slö dag. Känner mig lite tröttare än vanligt, seg och lite hängig. Magen känns väldigt öm och spänd. Inte så mycket förvärkar eller sammandragnignar, mest lite ilande neråt underlivet. När ska det dra igång egentligen? Dax för en färdknäpp snart kanske? :) Får fjäska lite för gubben min... *hehe* Imorron ska vi till BM igen, jag som hade trott att jag skulle vara mamma vid det laget. Känns nästan som ett nederlag. BM trodde nämligen absolut att vi skulle ses imorron, medans jag inte trodde det... *hmm* Mina känningar tycks inte stämma mycket... illa illa...

Jag vet en hemlis! Någon i min närhet väntar en liten bebis, som kommer innan detta året är slut!!! GRATTIS!!! (ni vet vilka ni är!) :) PUSS PUSS mina vänner. Är såå GLAD för eran skull!

nähäpp. dax att ta lite mer att äta.. Knäckisarna för 40 minuter sen gjorde inte mycke nytta i min lilla magge! :P (no comments Mica!)

Ha de finfint. See ya. *kraum*

Inga kommentarer: