07 maj 2008

Desperate maskrosor

Hade inte en chans i världen att sitta vid datorn igår :P

Vi va ute i trädgården och grejade lite.. Det går sakta när jag ska rensa maskrosor... :) Och sen barrikerade S-mannen sig vid datorn hela kvällen... Gjorde ju iof inte så värst mycket mellan kl.21 och 22 då det va Desperate Housewifes.... VIKTIGT! Oj va spännande det va då! Längtar redan tills nästa tisdag :) Och med min tur så missar jag la det, för det blir säkert då som Painriche kommer att titta ut.. Typiskt va?! ;)

Imorse när S-mannen väckte mig, så berättade han att han trodde att jag hade börjat få värkar inatt.... Eller tidigt imorse så hade jag tydligen legat och gnällt/gnytt/stönat lite då och då. Jag har inget som helst minne av det men han trodde iaf att det bara va en tidsfråga innan jag skulle vakna och värkarna vara igång på allvar :) Stackarn. Han börjar ha sina sinnen på helspänn nu, som en scout ungefär; ALLTID REDO! *hehe*

Men luugn, det är inte dags än...

kram

Inga kommentarer: