17 maj 2008

Måste gnälla av mig lite

Uhuu

känner mej vääldigt ur gängorna idag. Igår kväll började jag känna mig såhär, lite småseg och allmänt rastlös. Ont i magen till och från, lätt illamående, lite sura uppstötningar och allmänt trött. Känner ibland ett tryck i neråt underlivet, och magen. Känns emellanåt som jag måste gå på toa och göra nr 2, men varje gång jag försöker det så händer nada. Kan det va minifrallan som är på gång ut? Hoppas verkligen det, orkar inte gå såhär hur länge som helst.

Idag ska jag iaf till C igen och vaxa benen. Härligt! Lite plåga åt självsadisten! :) Å så blir jag snygg om bena med, det är ju ingen nackdel precis!

Jadu Emma, vi får helt enkelt se vad det blir som tittar ut, och när! Mmm min lilla Persiljeknopp är fin hon! Snällare än vad den andre busen är för tillfället iaf.

Nej, nu måste jag klä på mig, kan ju inte gå till C i pyjamas...

Kram

Inga kommentarer: